Van Borgholm naar Sandvik - Reisverslag uit Sandvik, Zweden van Jeanne en Sjef Kasteren - WaarBenJij.nu Van Borgholm naar Sandvik - Reisverslag uit Sandvik, Zweden van Jeanne en Sjef Kasteren - WaarBenJij.nu

Van Borgholm naar Sandvik

Door: Jeanne

16 Augustus 2018 | Zweden, Sandvik

Woensdag 15 augustus

Afgelopen nacht vrijgestaan bij het koninklijk zomerpaleis.

Vandaag vertrekken we uit Borgholm en bezoeken onderweg naar Sandvik de leisteen formaties aan de kust.
En we vinden een steen met fossielen, tegen niemand zeggen hé, want je mag geen stenen meenemen… toch per ongeluk gedaan.

We gaan in Sandvik op een betaalde camperplaats staan, in het noorden van Öland mag je bijna nergens vrij staan, dus kiezen we camperplaatsen met stroom.

Het weer; eerst bewolkt, later zon en warm 25 gr.

• 16 Augustus 2018 - 14:26

Jeanne En Sjef Van Kasteren:

Hoi hoi Sandvik op Oland wordt niet herkend, maar daar zijn we wel....

• 17 Augustus 2018 - 17:49

Ankie:

Hallo Jeanne en Sjef,
    er zijn genoeg stenen zou ik ook gedaan hebben,
    lees met plezier het verslag en de fotos wat een avontuur een prachtig land.
    het gaat eindelijk iets beter veel hulp vragen moeilijk voor mij,