Wandeling naar Eldegarden Ovre Ardal - Reisverslag uit Øvre Årdal, Noorwegen van Jeanne en Sjef Kasteren - WaarBenJij.nu Wandeling naar Eldegarden Ovre Ardal - Reisverslag uit Øvre Årdal, Noorwegen van Jeanne en Sjef Kasteren - WaarBenJij.nu

Wandeling naar Eldegarden Ovre Ardal

Door: Jeanne

Blijf op de hoogte en volg Jeanne en Sjef

19 Mei 2016 | Noorwegen, Øvre Årdal

Donderdag 19 mei
Na de middag wandelen we naar de zomerboerderij Eldegarden, op 330 mtr. aan het mooie Årdals-vatnet (Årdals -meer). Dit meer komt bij Årdalstangen uit in het Sognefjord.
Een pittig klimmetje van zo’n drie kwartier. We leren al anders lopen, niet meer hup, hup de berg op, maar gestaag omhoog wandelen, dat is minder vermoeiend.
Vanaf de zomerboerderij lopen we door naar een volgende top, de Skåltrokle op 410 mtr. Helaas is er geen uitzicht door de vele berkenbomen.
Via een andere route lopen we terug.

• 21 Mei 2016 - 22:41

Francis & Lucien:

Mooie foto's zeg! Prachtig. Zo kunnen wij ook een beetje mee genieten van jullie reis!
    liefs van ons,
    xxx.

• 22 Mei 2016 - 12:57

Vadertje Picobello:

Hallee!

Nog bedankt voor het lachen en een zeer goed vervolg van jullie lange reis toegewenst!

We gaan het volgen!
    Groetjes van Abel, Juno, Helene en Eugene!